Friday 10 July 2009

EMOSI MEMBUTA MATA ATAU MEMBUKA MATA??

Last few entry, saya sungguh beremosi, ini adalah kerana Bahagian ini nampaknyer di mata orang tidak mempunyai fungsi langsung, saya emosi, sebab tugas saya memaksimakan fungsi bahagian... Just wanna share...Bukan minta anda memahami saya, tapi minta anda memahami tanggungjawab dan tugas anda kepada bahagian.

Jadi, Meeting Bahagian bilangan 7 tahun 2009, adalah langkah pertama kita untuk membuat perubahan.. berikut adalah perancangan yang telah kita buat. Penghasilan manual tatacara akan dibuat bermula pada mesyuarat bahagian itu, 15 - 17 hb habiskan semua dokumen tertunggak, bekerja lah tanpa rasa sentimental, tukarkan ia kepada rasa profesional,

Seawal bulan Ogos, kita akan memulakan bengkel bagi penghasilan tatacara, Bahagian akan distruktur sekali lagi di peringkat ibu pejabat, manakala di daerah, tumpukan perhatian pada job scope anda...

Mari kita bersemangat semula menaikkan nama Bahagian....



Emosi membuta mata atau membuka mata.. ? siapa yang emosi..sudah tentulah saya.. tapi emosi saya memang membuka mata, sedangkan emosi orang lain pula membutakan mata, memekakkan telinga..dan akhirnya menjadi selenga....

No comments:

Post a Comment