Tuesday 14 July 2009

SELAMAT BERGERAK GEMPUR

Assalamualaikum...Hartanah...

Selamat bergerak gempur...

Gerak Gempur siri Ke3 akan bermula esok 15-17hb Julai 2009, Hartanah sekalian, bekerjalah dengan dedikasi dan komited, pastikan perbelanjaan yang dikeluarkan kepada anda memberikan satu pulangan yang baik kepada Bahagian...

Jangan bimbang jika mereka memandang serong ke atas gerak gempur ni, segelintir yang tidak memahami, tetapi jumlah yang lebih besar memahami tekanan dan bebanan kerja yang kita hadapi.. Mereka yang berkata itu tidak berkongsi beban pun dengan kita, jadi apa yang dirancang ini, dan gerak kerja yang disusun adalah bagi membuahkan sesuatu yang baik...

The leader for this session this time, Pn. Noor'Ain Annoer, akurlah pada arahan yang diberikan olehnya, ikutilah program dan perancangan kerja yang telah dirancang olehnya, dan pastikan tiada satu pun dokumen yang tertinggal akibat permasalahan yang tidak dapat diselesaikan. Pastikan segala dokumen siasatan perlu siap bersekali dengan arahan kerja ketika sesi Task Force yang terakhir diadakan. Kali ini, masa yang panjang diberikan, dan Isnin depan saya mahu lihat hasilnya.. right on my table...Siasatan dan Arahan Kerja, Mohon KUH serahkan kepada saya kesemuanya pada hari tersebut melalui Komunikasi Dalaman,

Secara mudahnya ..ini adalah yang perlu dicapai oleh team leader dan juga kakitangan yang terlibat bagi saya mengatakan Gerak Gempur ini berjaya.

1. Siasatan sebanyak 107 tidak berbaki - siap kesemuanya
2. Borang siasatan bagi 107 permohonan siap kesemuanya
3. Arahan kerja bagi 107 permohonan (dimana telah diputuskan bahawa arahan kerja akan dibuat sekali) sampa1 kepada saya pada Isnin 20 Julai 2009
.


Kerana apa saya nak cepat, kerana mana-mana produk yang dikeluarkan oleh Gerak Gempur, saya akan check dulu bagi laporan kepada KJ dan saya memerlukan satu hari utk menyiapkan summary untuk dideliver kepada KJ pada Wednesday 22 Julai 2009..

Lebih-lebih lagi minggu selepas itu, kita juga mungkin akan mengadakan Bengkel Gerak Kerja...

Jadi tanggungjawab kepada Team Leader adalah besar sekali, jangan sampai kepada saya dokumen yang lambat, kerana saya perlu diberi 'ample time' juga untuk menyemak semula.

Pastikan juga, spesifikasi kerja yang dinyatakan di dalam Bil Kuantiti diteliti, perbezaan diantara metal frame winmdow dengan aluminium frame, metal deck dan zinc, contohnya, dll. Harga juga perlu seragam...

Saya mungkin akan turut serta pada bengkel malam kedua bergantung kepada keadaan dan tuntutan kerja di Ibu Pejabat yang mana akan saya maklumkan kemudian...

Selamat bergerak gempur, KUH - Hati-hati memandu, begitu juga yang lain. Banyakkan minum air, kerana kadar pencemaran udara di daerah tersebut sekarang ini agak kritikal.

Saya doakan anda semua dipermudahkan urusan ketika sesi Gerak Gempur berlangsung!!!!

...Kalau sempat, updatelah blog pada malam tersebut, itupun kalau broadband aj buleh pakai ler....

No comments:

Post a Comment