Sunday 16 August 2009

UBAHAN TUGAS SEMENTARA WAKTU

ASSALAMUALAIKUM...

Umum telah maklum bahawa, Pn Noor'Ain telah menjalani operation appendiks pada Ahad lepas, di Salam Medical Centre, Shah Alam..

Tempoh cuti beliau tidak dapat dipastikan lagi kerana melihatkan keadaannya, beliau masih sakit2 akibat keguguran.

Oleh itu, Ubahan Tugas akan dilaksanakan dimana saya memerlukan Hafizul dan Haffiz untuk naik ke HQ pada setiap minggu hingga Pn Noor'Ain boleh bekerja semula.

Haffiz dan Hafizul dikehendaki melakukan semakan di lima-lima zon berkenaan tuntutan sebelum saya sendiri menurunkan pengesahan.

Manakala, semakan perlu dibuat ke atas bq yang dibuat pada sesi gerak genpur baru-baru ini...

Tak lupa juga, mari kita alu-alukan kedatangan Pn Faeza selaku PT Bahagian Pengurusan Hartanah, wlau bagaimanapun, Pegawai Teknikal perlu berurusan dengan PT Sambilan sahaja iaitu Dila setakat ini kerana job spesifikasi Pn. Faeza masih belum jelas...

Tambahan lagi beban anda, urusan harta sewa akan diserahkan kepada Pegawai-pegawai sekalian dimana pemantauan adalah secara terus di bawah saya, saya yakin ianya tidak membebankan.

Sekian,

Rajin-rajin lah berkunjung ke Salam Medic Centre, Bilk 327, Selagi Pn Noor'Ain belum pulang kerumahnya. Dan Pegawai Teknikal semua, saya concern tentang kesihatan anda.. pakailah face mask ketika berurusan di dalam pejabat mahupun di luar....

Notes: Handphone saya tak boleh buat call out, so if anything, jgn miss call saya...

No comments:

Post a Comment