Friday 6 March 2009

GERAK GEMPUR NO. 1

Tarikh : 11 Mac 2009
Berkumpul di : Kaunter Kuala Langat
Jam : 9.30 pagi

Task Gerak Gempur No. 1 ini diberikan kepada Pegawai-pegawai yang terlibat, sasaran adalah hampir 30 buah rumah perlu disiasat bentuk pembaikan yang perlu dilaksanakan. Arahan kerja perlu dikeluarkan seberapa segera dimana jika harga pembaikan bagi satu-satu rumah adalah kurang dari RM30K, Lantikan semasa akan dibuat. Kita perlu cepat!! Sementara Unit Perolehan masih mempunyai ketua untk organise tugas. Tambahan lagi ini adalah projek kritikal, lebih-lebih lagi aduan telahpun beberapa kali berlaku. Jangan ada sesiapa yang lewat walaupun satu minit!!!!Jadi, keluar lebih awal jika sekiranya dijangka akan jammed di jalan

Lokasi ialah Desa Ehsan Permatang Pasir.

Cabaran buat anda, siapkan siasatan untuk kesemua bilangan rumah disitu pada hari tersebut. Maka semangat berpasukan amatlah diperlukan!!!

Ini baru Gerak Gempur No. 1


Gerak Gempur No. 2 melibatkan 68 unit rumah

Gerak Gempur No. 3 lebih kurang 26 unit rumah

akan diaturkan kemudiannya.
Ingat juga 12/3/2009 Pagi akan ada Mesyuarat Bahagian, Petang, selepas Zohor kita akan mulakan TaskForce yang akan diketuai oleh KUH, all day event, food are provided..!!! Dunt Worry!!!

Tentatively, 13/3/2009 Block dulu tarikh ini untuk Mesyuarat SKT, most slightly akan jadi, tetapi kalau cancel akan di informkan kemudian.

Wallahu 'Alam


-KBPH-

No comments:

Post a Comment